Werken als Adviseur Overheid Midden-Nederland
Gezonde commercie in een wereld waar mensen centraal staan. In die wereld bouwt het team van InterWork doordacht en ontspannen aan een fictief succesvol ‘huis van de toekomst’’. Met betrokkenheid, focus en persoonlijke aandacht als bouwstenen en met een duidelijke visie groeien we al jaren hard door. Dit is zowel zichtbaar in ons marktaandeel, als in onze groep van vaste specialistische professionals en verdere interne professionalisering. ‘’We doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen’’ is kenmerkend voor onze cultuur, zowel intern als richting onze klanten en professionals.
Voor de goedlopende en warme overheidsmarkt Midden-Nederland zoekt InterWork voor verdere groei een Adviseur Overheid. Midden-Nederland betreft bij InterWork de provincie Utrecht, waarbij jouw standplaats een van onze prachtige kantoren in Amsterdam, Den Bosch, Den Haag of Zwolle zal zijn, afhankelijk van jouw woonplaats.
In de rol van Adviseur Overheid bij InterWork dagen we je uit om succesvol te bemiddelen tussen gemeentelijke organisaties en ons warme netwerk van professionals, zowel in vaste dienst als op detacheringbasis of als freelancer. Hierbij switch je continu tussen de rol van commercieel adviseur, projectmanager en intermediair in de voor InterWork beproefde 360° rol. Met een fundering die bestaat uit oprechte persoonlijke interesse in de ander, commercie en een sterke intrinsieke motivatie draag jij als adviseur een flinke steen bij aan onze groeiambitie door:
- te bouwen aan het netwerk van klantrelaties, door relatiebeheer, actieve marktbewerking en persoonlijke aandacht
- functie- en kandidaatsprofielen met de klant te bespreken en hierin te adviseren
- steeds weer de perfecte kandidaat te vinden en te binden en deze persoonlijk te overtuigen van de meerwaarde van InterWork
- begeleiden van je gedetacheerde professionals en freelancers
- continu te streven naar de beste match met de vacatures bij jouw opdrachtgevers
- proactief mee te denken over verdere optimalisatie van onze dienstverlening
InterWork: jouw nieuwe werkgever? Sinds 1997 is InterWork dé flexpartner voor de overheid en woningcorporaties. Ons specialisme is de inzet van hoger opgeleide professionals bij overheid op het gebied van bouw, juridisch & milieu en bij woningcorporaties op het gebied van wonen, vastgoed & bedrijfsvoering. We zijn er trots op dat wij anno 2024 ruim 350 gespecialiseerde professionals mogen inzetten bij onze klanten en dat dit aantal iedere maand blijft groeien.
Een hecht team met een hoge onderlinge gunfactor bemenst de huidige front-office van InterWork vanuit onze vier prachtige kantoren in Amsterdam, Den Bosch, Den Haag en Zwolle. Op die manier is er altijd een kantoor in de buurt voor jou waar je terecht kunt om samen te werken met je collega’s. De panden van InterWork zijn allemaal modern en sfeervol ingericht, waardoor ze een plezierige en moderne werkomgeving vormen.
Gevonden voor jou:
- een betrokken, bevlogen en collegiaal team
- een grote portefeuille aan (warme) klanten
- een basissalaris tot € 4.500,- per maand op fulltime basis, afhankelijk van je bagage
- een persoonlijke bonusregeling die al snel kan oplopen van € 600,- tot wel € 8.000,- per maand
- een netto onkostenvergoeding van € 90,- per maand
- een iPhone die je ook privé mag gebruiken
- een auto van de zaak zonder eigen bijdrage voor privégebruik
- ontwikkelingsmogelijkheden, onder andere door coaching, opleidingsopties en concrete trajecten
De ideale Adviseur Overheid bij InterWork brengt mee:
- een afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau
- aantoonbare commerciële werkervaring, bij voorkeur in het brede segment van arbeidsbemiddeling
- een authentieke en energieke persoonlijkheid met een gezonde dosis humor
- een goed gevoel voor relatiemanagement waarbij je beseft dat het ook om sales gaat
- een winnaarsmentaliteit, gecombineerd met veerkracht en doorzettingsvermogen
- goede sociale-, communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden
- het vermogen om grenzen te durven en te kunnen stellen
Procedure vacature
InterWork vindt het belangrijk dat jij als nieuwe collega een volledig en reëel beeld krijgt bij onze cultuur, onze organisatie en natuurlijk de functie. Om die reden bepaal jijzelf wat je daarvoor nodig hebt. Een informele lunch, gesprek(ken) met toekomstige collega’s, een afterwork borrel…. alles is mogelijk. Als wij vervolgens ‘’ja’’ zeggen tegen elkaar dan krijg je een ontwikkelassessment op maat aangeboden zodat jouw kwaliteiten, ambitie en ontwikkelbehoefte meteen helder zijn.
Interesse?
Ben jij getriggerd door bovenstaand profiel én benieuwd naar onze collega’s? Laat dat dan vooral weten aan Farid Bibouh, Business Unit Manager bij InterWork via farid.bibouh@interwork.nl. Farid neemt je graag verder mee in de wereld van InterWork, geeft je een nog beter beeld en plant snel jouw eerste gesprek bij InterWork voor je in. Farid is ook bereikbaar op 06 15 01 61 86.