Home > Werken bij > Werken als Communicatie Adviseur

Werken als Communicatie Adviseur

Maak van InterWork een merk waar we trots op kunnen zijn

Wij zijn InterWork. Geen standaard bedrijf, maar een club mensen die houdt van verbinden. Sinds 1997 brengen wij professionals en organisaties samen binnen de overheid en woningcorporaties. En dat doen we goed. Zo goed, dat we blijven groeien.

Onze groei vraagt om meer: meer zichtbaarheid, meer trots en een merk dat echt bij ons past. We willen uitstralen waar we voor staan. Daarom zoeken we jou: onze eerste communicatiemanager! 

Wat ga je doen?

Je bedenkt hoe we ons het beste kunnen laten zien en zet dat om in slimme communicatie. Van social media tot onze website, van verhalen van professionals tot opvallende campagnes, jij weet wat werkt.

Deze functie is nieuw voor ons. Ervaring is daarom gewenst, tenzij jou dat - als net afgestudeerde - niet weerhoudt en je het gewoon aanpakt. Daar houden we ook wel van. Het leuke is: je mag zelf je team bouwen. Wat of wie heb je nodig? Jij bepaalt het.

Dit ga je oppakken

  • Onze marketing en communicatie versterker
  • Ons merk (her)positioneren
  • Verhalen maken die onze boodschap raken
  • Online vindbaarheid verbeteren (SEO, SEA)
  • Samenwerken en ideeën omzetten in acties
  • Vul zelf aan, jij weet het vast beter dan wij

 

Wat bieden wij je:

  • Een zelfstandige functie met alle ruimte voor jouw ideeën
  • Salaris tussen €3.000 en €4.300 (o.b.v. 40 uur)
  • Een fijne werkplek in een modern kantoor bij jou in de buurt
  • Laptop, iPhone, reiskostenvergoeding en een premievrij pensioen
  • Opleidings- en groeimogelijkheden (zoals NIMA Marketing Day)
  • Een team van écht mensen dat samenwerkt en successen viert

Wie jij bent

Je ziet snel wat werkt en weet hoe je een verhaal goed neerzet. Je brengt ideeën tot leven. Je houdt van aanpakken, werkt zelfstandig en laat je niet afremmen. Als je een kans ziet, ga je ervoor. En als iets niet werkt? Dan los je het op.

Waar je komt te werken

Je komt terecht in een team waar mensen écht voor elkaar klaarstaan. Het klinkt misschien cliché, maar bij ons is dat echt zo. We werken hard, maar er is altijd ruimte voor een goed gesprek en een lolletje. Onze vier kantoren – in Amsterdam, Den Bosch, Den Haag en Zwolle – zijn sfeervol en modern ingericht, zodat je in een fijne omgeving werkt waar je je vast snel thuis voelt.

En die band binnen het team? Daar draag jij als Communicatie Manager ook aan bij. Van interne updates tot teamuitjes en leuke verrassingen voor collega’s. Alles om die verbinding nóg sterker te maken.

Ben je nieuwsgierig geworden?

Laat dat dan vooral weten aan Farid via farid.bibouh@interwork.nl. Farid maakt graag kennis met je en neemt je verder mee in de wereld van InterWork. Farid is ook bereikbaar op 06 15 01 61 86.